کافه دوستانه

ساخت وبلاگ


فریبرز عرب‌نیا در یادداشتی ضمن تشکر از کسانی که با او و پسرش در فوت عسل بدیعی همدردی کردند، افرادی را که این ضایعه را عرصه‌ای برای تاخت وتاز دانستند به خدا واگذار کرد.

در این یادداشت که این بازیگر اختصاصا در اختیار ایسنا قرار داده، آمده است: «به این وسیله از تمام کسانی که به هر شکل و با هر وسیله و عنوان با من و پسرم در سوگ فوت نابهنگام مادرش، همراهی و همدردی نمودند تشکر صمیمانه و قدردانی می‌نمایم.

همچنین همه کسانی را که از غریبه و آشنا‌، این ضایعه را عرصه‌ای برای تاخت و تاز کینه‌ها و عقده‌های حقیرانه‌شان دانستند، به مقام حق‌ متعال می‌سپارم‌، باشد که با آنان شایسته خودشان و پلشتی‌های وجودشان رفتار نماید. ان‌شاء الله…

عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون (همسر سابق فریبرز عرب‌نیا) ۱۲ فروردین ماه بر اثر ایست تنفسی که منجر به خونریزی مغزی شد،درگذشت

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : یادداشت فریبرز عرب‌نیا ,فریبرز عرب‌نیا,درگذشت عسل بدیعی,عسل بدیعی, نویسنده : matin toop بازدید : 1225 تاريخ : شنبه ساعت: 21:07


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، روز ۱۲ فروردین ماه بود که خبر درگذشت «عسل بدیعی» به دلیل مسمومیت دارویی در بیمارستان لقمان منتشر شد.

بلافاصله پس از انتشار این خبر، برخی سایت‌ها شروع به شایعه‌پراکنی راجع به دلیل فوت این هنرمند کردند و تلاش کردند تا مرگ «عسل بدیعی» را به گونه دیگری جلوه دهند.

در این میان «سید عزت‌الله ضرغامی» رئیس سازمان صداوسیما ضمن انتشار پیام تسلیت به خانواده مرحوم بدیعی، «سید تقی سهرابی» مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما را نیز مامور کرد که در کنار خانواده ایشان پیگیر مسائل مربوط به وی باشند.

سید تقی سهرابی که در همه موارد در ارتباط و همراه خانواده بدیعی بوده است، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: تمام شواهد و قرائن موجود نشان می‌دهد که مطالب منتشر شده در خصوص شایعات درباره مرگ مرحوم عسل بدیعی کذب محض است.

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : اخبار داغ روز, عسل بدیعی,علت مرگ, نویسنده : matin toop بازدید : 1213 تاريخ : چهارشنبه ساعت: 21:18


آخرین بار وقتی در تیر ماه سال نود روی سن می‌رفت پیغامی را در کاغدی سفید در پشت صحنه برنامه به دستش دادند که روی آن نوشته بود: «حکم دادگاه دارم و نباید روی سن بروی».

صادقی خندید و کاغذ را مچاله کرد و در جیب‌اش گذاشت. روی سن رفت، خواند و در ابتدای برنامه‌اش هم گفت: «تعجب نکنید که دست و پایم می‌لرزد و استرس دارم. دلیل‌اش را شاید یک روز به شما بگویم.»

رضا صادقی خواننده مطرح کشورمان اخیرا مصاحبه ای با یک سایت انجام داده و درباره سکوت چند ماهه خود توضیحاتی داده است.

به گزارش ایسنا، مصاحبه رضا صادقی با سایت «موسیقی ما» به این شرح است: نه ماه از آن روز گذشته و من حوالی همین روزهای عید در استودیوی شخصی صادقی‌ همان کاغذ مچاله را زیر شیشه میز کارش دیدم.

فهمید که کاغذ را دیده‌ام و گفت: «امروز هنوز آن روز نرسیده و تو اولین کسی هستی که باید درباره این کاغذ بدانی. شک نکن. شاید آن روز من نباشم و تو باید ماجرای آنرا به گوش خیلی‌ها برسانی تا بدانند. ولی هنوز وقتش نرسیده….»

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : رضا صادقي,ناگفته‎های رضا صادقی,عكس رضا صادقي,بيوگرافي, نویسنده : matin toop بازدید : 1257 تاريخ : يکشنبه ساعت: 19:59


به گزارش كافه سينما عسل بدیعی نزدیک به یک سال پیش بعد از ثبت نام کارت اهدای عضو، در دفتر یادبود اين سازمان اینگونه می‌نویسد: "سلام دوستان مهربان عزیزان..... یاران از خداوند متعال خواستار توانی چون کوه و اراده‌ای چون آهن استوار و پایدار هستم تا یاری بخش راه سپید عشقتان باشد خداوند یاری بخشتان با احترام عسل بدیعی" و حالا قلب و دو کلیه، ریه، کبد و هرآنچه که از اعضای عسل بدیعی قابل اهدا کردن بود یاری بخش این راه شد و به چند تن جان دوباره بخشید...

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : به‌یادماندنی از عسل بدیعی, نویسنده : matin toop بازدید : 1509 تاريخ : شنبه ساعت: 2:47


بیوگرافی کامل الناز حبیبی از زبان خودش..
الناز حبیبی از زبان خودش دیماه 90

سلام. الناز حبیبی در فصل گرم اما زیبای تابستان به دنیا آمد. دقیقا 21/5/1367، مجرد و دانشجوی رشته تدوین است. الناز از سال 1378 کارش را با کانون پرورش فکری کودکان شروع کرده تا به اینجا که چند سریال و فیلم سینمایی بازی کرده.

نقطه افتخار کارنامه‌ام

بازی در سریال «روزگار قریب» آقای کیانوش عیاری همیشه برایم یک افتخار بزرگ است، اما کاری که باعث شد من دیده شوم، سریال «فاصله‌ها» بود، سریالی که در میان مردم جای خود را باز کرده بود و همه آن را دوست داشتند. نقش صبا برایم یک نقطه پرتاب

بقيه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : الناز حبیبی و همسرش,زندگي نامه الناز حبیبی,زندگينامه الناز حبیبی,عكس الناز حبیبی,عكس همسر الناز حبيبي, نویسنده : matin toop بازدید : 1295 تاريخ : شنبه ساعت: 2:33


در مورد علت اصلی مرگ مغزی شدن «عسل بدیعی» بازیگر سینما اظهارداشت: نامبرده روز دهم فروردین دچار سردردهای شدید شده که با بررسی‌های ما مشخص شد این سردردها به دنبال پارگی عروق مغز بوده است که به تدریج روند تخریب مغز ادامه یافته تا اینکه روز یادهم فروردین سطح هوشیاری این بازیگر سینما به حدی پایین می‌آید که نامبرده به کما می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه برخی علت مرگ مغزی شدن «عسل بدیعی» را مسمومیت یا اوردوز دارویی عنوان می‌کنند، افزود: طبق آزمایشهای ما و سنجش سطح سرمی داروها اصلاً مسمومیت دارویی یا اوردوز صحت ندارد.

وی ادامه داد: نامبرده روز یازدهم به بخش آی‌سی‌یو بیمارستان لقمان منتقل شد و با تائید شدن اولیه مرگ مغزی او، شب گذشته به بیمارستان مسیح دانشوری برای شروع مراحل قانونی پیوند اعضاء انتقال داده شد.

به گفته هماهنگ‌کننده پیوند اعضاء در بیمارستان مسیح دانشوری، کلیه‌ها، کبد و نسوج نرم مانند قرنیه تاکنون قابل برداشت هستند و قلب و ریه هم تا این لحظه طبق آزمایشات برای پیوند مناسب است اما تا لحظه آخر قابل پیش‌بینی نیست.

درگاهی خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد برداشت اعضای این بازیگر سینما برای پیوند از فردا در این بیمارستان آغاز می‌شود.

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : علت مرگ عسل بدیعی,علت فوت عسل بدیعی, نویسنده : matin toop بازدید : 1044 تاريخ : جمعه ساعت: 16:44


ایسنا / فارس :  عسل بدیعی بازیگر سینمای ایران که از روز گذشته در کما بود، ظهر امروز 12 فروردین‌ماه درگذشت.

عسل بدیعی بازیگر سینمای ایران که از دیروز به دلیل مسمومیت دارویی در بیمارستان لقمان تهران بستری بود، ظهر امروز دار فانی را وداع گفت. وی در نهایت به دلیل ایست قلبی و مشکلات تنفسی درگذشت.

وی دو روز گذشته را به دلیل مسمومیت شدید دارویی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود. با درگذشت این هنرمند و به دلیل خواسته وی که به کرات به خانواده و اطرافیانش اعلام کرده بود، اعضای بدن وی اهدا خواهد شد.

عسل بدیعی متولد سال 1356 بود و تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرده بود.

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : عسل بدیعی , مرگ مغزی,علت مرگ عسل بدیعی,عسل بدیعی مرد,فوت عسل بدیعی,عكس عسل بدیعی,تاريخ فوت عسل بدیعی, نویسنده : matin toop بازدید : 1058 تاريخ : دوشنبه ساعت: 19:28



قرار است «کیفر ساترلند» ۴۳ ساله نقش مقابل کیت‌ هارینگتن را در این فیلم -که به شیوه سه بعدی ساخته می‌شود- بازی کند.

فیلم نامه «پمپی» را لی باچلر با همکاری سه فیلم‌نامه نویس دیگر نوشته و ساترلند می گوید قصه آن دارای یک کاراکتر منفی و خبیث بسیار خوب است.

به گفته وی: «این شخصیت منفی، از پرداخت بسیار خوبی برخوردار است و به باور من، تبدیل به یکی از کاراکترهای مطرح سینمایی در سال آینده خواهد شد.»

منابع نزدیک به پروژه می‌گویند، همین نکته باعث جذب کیفر ساترلند به بازی در این نقش ویژه و منحصر به فرد شده است.

قصه فوق در یک تاریخ دور و در زمانی اتفاق می‌افتد که شهر پمپی به دلیل آتش نشان بزرگ و معروف قدیمی خود، در دل آتش و مرگ قرار گرفت.

شخصیت اصلی قصه فیلم میلو (کیت هارینگتن) یک برده است. او در آرزوی آزاد شدن خود است و قصد ازدواج با دختر ارباب خود را دارد.

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : قهرمان سریال,قهرمان سریال 24,سناتور فاسد,یک سناتور فاسد شد, نویسنده : matin toop بازدید : 998 تاريخ : جمعه ساعت: 21:03


سیروس گرجستانی با نام اصلی علی اکبر محمدزاده گرجستانی (زاده ۱۳۲۳ بندر انزلی) بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.سیروس گرجستانی فعالیت در تئاتر را در سال ۱۳۴۸ و فعالیت در تلویزیون را در سال ۱۳۵۲ شروع کرد. آغاز فعالیت سینمایی او با فیلم فریاد مجاهد (مهدی معدنیان) به عنوان بازیگر در سال ۱۳۵۸ بود.

بقيه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : زندگي نامه سیروس گرجستانی,زندگينامه سیروس گرجستانی ,بيوگرافي سیروس گرجستانی,عكس سیروس گرجستانی, نویسنده : matin toop بازدید : 1136 تاريخ : جمعه ساعت: 21:00

 

بیوگرافی ابرو گوندش خواننده ترک

نام:ابرو گوندش (Ebrü Gündeş)
تاریخ تولد:12 اکتبر 1974 20 مهر -1353
نام پدر:رمضی گوندش
نام مادر: مژگان کومارتاشلی اوغلو نرگس
محل تولد:استانبول-ترکیه
قد:168
ابرو گوندش ۱۲ اکتبر ۱۹۷۴ در استانبول در محله Şirin Evler به دنيا آمد. پدرش رمضی گوندش و مادرش مژگان کومارتاشلی اوغلو (نرگس ) هستند.ابرو یک برادر بزرگتر از خودش به نام چنگیز دارد.
پدر ابرو که یه مرد الکلی بود و از زمان های کودکی ابرو خانواده اش ترک کرد و ابرو تا شانزده سالگی در برنامه های تلویزیونی پدرش را فوت شده اعلام می کرد.
ابرو بعد از تحصيلات ابتدايی و دبیرستان در يك خياطي در استانبول شروع به كار كرد و بعد ابرو به عنوان يک فروشنده در يک فروشگاه لباس کار کرد. در همان سالها چند تا از مشتريها که صدای ابرو راشنيده بودند فهميدن که نش دمیرکات"معرفی کردند صدای ابرو قشنگه و اون رو به ( نشه دمیرکات ) ( شرکت موزیک ) بردن, و خواستن صدای اون رو به عنوان یک صدای خوب و زیبا به همه اعلام کنن.

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : ابرو گوندش , بیوگرافی ابرو گوندش , ابرو گوندش خواننده ترک , عکس ابرو گوندش , عکسهای ابرو گوندش , تصاویر ابرو گوندش , زندگینامه ابرو گوندش , بیوگرافی خوانندگان, عكس همسر ابروگوندش , عكس مادر ابرو گوندش , عكس دوست پسر ابروگوندش, نویسنده : matin toop بازدید : 1226 تاريخ : پنجشنبه ساعت: 18:17


جنیفر لین لوپز با نام مستعار جِی لو زاده ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ خواننده، بازیگر، رقصنده، تهیه کننده موسیقی، تهیه کننده تلویزیونی و طراح مد پورتوریکویی تبار اهل آمریکاست.

جنیفر لوپز توسط مجله اقتصادی آمریکایی فوربز عنوان ثروتمندترین بازیگر لاتین تبار اهل هالیوود را به خود اختصاص داد. جنیفر لوپز در فهرست ۱۰۰ شخص پرنفوذ و اثرگذار آمریکایی لاتین تبار، توسط مجله پیپل اِن اسپانول به عنوان نفر نخست برگزیده شد.

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : زندگينامه جنیفر لین لوپز,عكس جنیفر لین لوپز,گالري جنیفر لین لوپز, نویسنده : matin toop بازدید : 1188 تاريخ : چهارشنبه ساعت: 23:46



در اکران‌های نوروزی تا شب گذشته، فیلم سینمایی «رسوایی» به کارگردانی مسعود ده نمکی از مرز نیم میلیارد تومان فروش گذشت و هم اکنون در صدر جدول گیشه‌ سینماهای کشور قرار گرفته است. همچنین انیمیشن «تهران ۱۵۰۰» ساخته بهرام عظیمی نیز با فروش ۲۷۰ میلیون تومانی روبرو شده است.

علی سرتیپی پخش کننده فیلم سینمایی «رسوایی» و انیمیشن «تهران ۱۵۰۰» با اعلام این خبر به فارس گفت: تا شب گذشته فیلم سینمایی «رسوایی» توانسته ۵۰۰ میلیون تومان فروش را به خود اختصاص دهد و نیز انیمیشن «تهران ۱۵۰۰» به کارگردانی بهرام عظیمی با ۲۷۰ میلیون تومان فروش در رده دوم گیشه سینماهای تهران قرار گرفته است.

همچنین فیلم سینمایی «رژیم طلایی» چهارمین ساخته بلند رضا سبحانی تا شب گذشته از مرز ۶۰ میلیون فروش گذشت.

عبدالله علیخانی پخش کننده فیلم سینمایی «رژیم طلایی» با اعلام این خبر به فارس گفت: فروش فیلم سینمایی «رژیم طلایی» تا شب گذشته از مرز ۶۰ میلیون تومان گذشت.

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : رسوایی,فيلم رسوایی,نیم میلیارد فروش,نیم میلیارد فروش در صدر گیشه,صدر گیشه, نویسنده : matin toop بازدید : 1069 تاريخ : دوشنبه ساعت: 21:28

 

سینا رفیعی متولد اسفند 1365 تهران دانشجوی مهندسی مکانیک ، ترانه سرا ، آهنگساز ، تنظیم کننده و نوازنده ی تمبک و گیتار و پیانو است .

زندگی نامه
سینا رفیعی در اسفند 1365 در تهران به دنیا آمد . در 13 سالگی نوازندگی تمبک را نزد دایی خویش آغاز کرد و از همان اوان کودکی علاقه ی شدیدی به ریتم و ملودی داشت . نخستین کار وی در کودکی خواندن قصه ی حاجي و گربه ي بلا بود همراه با نوازدگی تمبک بود ولی علاقه ی شدید وی به فوتبال سبب ورود وی به دانشگاه فوتبال شد و تا حدی وی را از مسیر موسیقی چند سالی جدا کرد . با ورود به فوتبال حرفه ای و طی کردن مدارج بالای این ورزش پرطرفدار احساس خلاء و مشکلی شخصی سبب شد که مجدداً به پرورش و صیقل روح و احساسات از طریق موسیقی روی بیاورد . این علاقه سبب شد که در سال 87 نخستین آلبوم موسیقی را تنظیم و آماده سازی کند اما بنا به دلایلی این آلبوم هرگز پخش نشد.

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : زندگي نامه سینا رفیعی,زندگينامه سینا رفیعی,عكس سینا رفیعی,بيوگرافي سینا رفیعی,مصاحبه سینا رفیعی, نویسنده : matin toop بازدید : 1080 تاريخ : دوشنبه ساعت: 21:21

خبرنامه